Як і чому виникли самоскиди?

У наші дні сучасне будівництво та вантажні перевезення не бачать свого майбутнього без такої техніки, як самоскиди із заднім, боковим та тристороннім розвантаженням.

Самосвал 5 т МАЗ

Якщо окрім транспортування та швидкого вивантаження вам потрібно ще забезпечити і швидке завантаження, то вашій спецтехніці знадобиться такі види підйомних механізмів, як:

  • Крани маніпулятори. На Заводі спецтехніки Техкомплект у Києві новий самоскид купити можна з установкою крана-маніпулятора італійського походження, від відомої торгової марки PM. Для самоскидів, що випускаються на заводі в Полтавській області, мають універсальне тристороннє розвантаження, передбачено монтаж крано-маніпуляторних установок PM за кабіною. При врізанні КМУ доведеться «пожертвувати» незначною частиною об'єму кузова, оскільки для монтажу та роботи крана-маніпулятора з розкладеними виносними опорами знадобиться вільний простір. Асортиментний ряд італійських кранів-маніпуляторів PM дозволяє запропонувати установки з вантажопідйомністю 0,7–21,82 т, для 4(5)-тонних самоскидів використовуються крани-маніпулятори PM 6 Classic, з вантажопідйомністю 2,675 т на мінімальному вильоті 1,7–1 ,85 м та 260–275 кг – на максимальному вильоті 10,75–10,8 м. Взагалі, допускається використання КМУ PM або від інших виробників аналогічної кранової техніки з максимальною вантажопідйомністю до 3 т та власною вагою кранового обладнання до 1 т (у італійців – до PM 8 Classic).

Самосвал 4 т купить Киев

  • Гідроборти, лебідки тощо.

Сьогодні хотілося б розібратися у причинах появи першого самоскидного кузова та у влаштуванні його роботи.

У статті ви дізнаєтесь:

  1. Кому належить авторство створення першого у світі самоскида?
  2. Пристрій самоскида: від примітиву до дистанційного керування

Кому належить авторство створення першого у світі самоскида?

Чому виник такий автомобіль як самоскид, продаж в Україні якого виконується у більшості компаній, що пропонують спецтехніку? Відповідь очевидна і проста: тим, кому доводилося для розвантаження кузовів бортового автомобіля використовувати такі зручні інструменти, як вила, лопати, граблі, багри або вивантажувати вміст кузова вручну, зрозуміли, що на ці дії витрачається не тільки дуже багато часу, а й фізичних сил . І, якщо вантаж не тендітний, то чому б його просто не перекинути? Так кузовну частину бортової вантажівки оснастили гідравлічним, механічним або пневматичним механізмом для самоперекидання, і ,вуаля, – зручний транспорт для перевезення та самостійного вивантаження готовий!

Самосвал Iveco 4 т

Перша згадка про самоскидну установку датується далеким від нас 1890 роком. У Баварії місцевий корінний житель на ім'я Лоренц Мейллер, який займався виробництвом мостових прольотів для німецьких міст і барабанних змішувачів для стаціонарних бетономішалок, разом зі своїм братом задумався про виготовлення кузова, що самоперекидається. На таку ідею, за яку згодом братам Мейлеру мають бути вдячні всі будівельники, аграрії, комунальники та автодорожники всього світу, їх наштовхнув процес спостереження за робітниками, які вручну розвантажували вози з будівельною сумішшю для бетономішалок. Ідея ідеєю, але до самого конструювання та виробництва таких кузовів з механізмом перекидання брати Мейлер почали лише в 1904 році, до того моменту, як вантажні автомобілі стали витісняти з німецьких доріг гужовий транспорт.

1.Первый самосвал 2.Самосвалы 20-х годов 3.Отечественный грузовик

  1. Перший самоскид з механічним приводом кузова meiller
  2. Один з перших самоскидів 20-х років з гідравлічним приводом – Bussing
  3. Перша вітчизняна вантажівка на базі АМО – Ф15

Пристрій самоскида: від примітиву до дистанційного керування

Перші самоскидальні кузови оснащувалися ручним приводом від лебідки і, висловлюючись сучасною мовою спеціалістів зі спецтехніки, встановлювалися на базові вантажні шасі Даймлер. Ручний привід потім замінили на механічний.

У країнах колишнього СРСР перші 3,5-тонні самоскиди з дерев'яними 5-кубовими кузовами, обшитими металевим листом, з'явилися 1935 року в Ярославлі, на місцевому заводі. По суті, це був той самий бортовий автомобіль, у якого на дні кузова лежав дерев’яний піддон, на який і вкладався вантаж. А потім розвантаження робили в такий спосіб:

  • Борти кузова заздалегідь опускали.
  • Піддон чіпляли за петлі та піднімали краном, висипаючи через борт вміст кузова.

Чому гідравліка найпопулярніша в сучасних самоскидах як механізм перекидання?

Зрозуміло, такий примітивний механізм перекидання навряд чи дав би можливість стати сучасному самоскиду таким необхідним автозасобом на сільськогосподарських, виробничих, житлово-комунальних та дорожньо-будівельних майданчиках. Поступово від ручного та механічного перекидання перейшли до пневматики та гідравліки. Більше того, БелАЗ розробив моделі для кар'єрів, у яких перекидання кузова виконується взагалі дистанційно.

Підйомний механізм необхідний для того, щоб для розвантаження нахилити, тобто перекинути кузов і висипати його вміст, а потім за допомогою підйомного механізму кузов повертається у вихідне, так зване транспортне положення. Крім того, кузов може бути зафіксований за допомогою підйомного механізму та завзятої штанги на надрамнику під час підйому та опускання у будь-якому проміжному положенні. Упорна штанга використовується під час ремонту автотехніки при піднятому порожньому кузові.

Самосвал газ купить Украина

До складу гідравлічного підйомного механізму входять такі елементи, як:

  • КВП (рос. КОМ, англ. PTO, коробка відбору потужності )
  • Масляний насос
  • Гідроциліндри
  • Баки масляні
  • Фільтри масляні
  • Трубопроводи.

Самосвалы 3 сторонняя разгрузка

самосвалы прямой контакт с менеджером

Саме гідравлічний підйомний механізм з приводом від двигуна автомобіля, що використовується для більшості сучасних самоскидних кузовів, у тому числі, і для 4-тонників, що випускаються Техкомплектом, уможливлює отримання від цього виду спецтехніки найвищої продуктивності і досягнення мінімального втручання та зусиль з боку людини. Гідравлічний підйомний механізм – це компактність, надійність та безпека в роботі, плавність та оперативність дій, тривалий термін експлуатації. Гідравліка для самоскидної автотехніки конструктивно скрізь однакова, але може відрізнятися способом керування. У техніці Техкомплект керування гідравлікою ведеться за допомогою спеціальної кнопки, яка розташована в кабіні дорожнього базового шасі.

Меню

Каталог продукції

Інформація

Зворотній зв`язок

ТОВ Техкомплект, а/с 19, м. Київ, 03189 info@thk.kiev.ua