Форми кузовів самоскидів та їх особливості у роботі спецтехніки

У наші дні самоскидна техніка для перевезення сипких матеріалів потрібна в багатьох галузях економіки. Аграрії перевозять легкі сипучі зернові культури, будівельники – пісок, цемент та інші будівельні суміші, комунальники – вивозять на такій техніці велике сміття та зрізані гілки дерев.

Як облаштований самоскид?

Самоскидний кузов за допомогою гідроциліндра може перекидатися для вивантаження вмісту. Хоча на ринку є варіанти, коли кузов має жорстке кріплення на рамі шасі, і механізм повинен для вивантаження нахилити відразу всю вантажівку (так зване примусове шнекове або похиле вивантаження).

Самосвал: характеристика, показатели, параметры

На ринку зараз потрібні такі види самоскидної техніки:

  • кар'єрні (не пристосовані до транспортування причепів)
  • дорожні (сюди ж належать і сільськогосподарські автопоїзди, у складі яких може бути основна вантажівка з самоскидним кузовом та приєднаний через фаркоп самоскидний причіп)
  • для підземних робіт.

Залежно від ваги вантажів, що перевозяться, виділяють:

  • Малі (вантажопідйомність до 2 т)
  • Середні (від 2 до 10 т)
  • Важкі (від 10 до 30 т)
  • Надважкі (понад 30 т).

Самосвал

Напрямок вивантаження

Залежно від напрямку вивантаження виділяють самоскиди з типом розвантаження:

  • Бічне (вправо та/або вліво). Бічне розвантаження має на увазі, що в такому кузові будуть відкидні борти для зручного завантаження. Фактично, без піднятого кузова для вивантаження такий автомобіль ідентичний стандартній бортовій вантажівці.
  • Заднє. Таке завантаження характерне для великих будівельних та кар'єрних самоскидів-«великовантажів» (моделі, які розраховані на перевезення вантажів від 10 т і вище)..

  • 3-стороннє. Така універсальна модель користується попитом в агросекторі. Саме тут тристоронній тип вивантаження, залежно від типу елеватора, дає змогу максимально близько під'їхати до місця завантаження, дбайливо, без втрат, завантажити, перевезти та вивантажити дорогоцінний урожай злакових культур. Надставні борти збільшують об'єм кузова, уможливлюючи за одну «ходку» перевезення щонайменше вдвічі більше.

Самосвал

Форма кузова

В даний час основні форми кузовів - це:

  1. Прямокутна. Така форма кузова дає змогу використовувати весь свій корисний внутрішній об'єм, але прямокутна конструкція може погано очищатися на стиках та в кутах. У міжнародній символіці такі кузови позначаються як ST (пров. з анг.  – Square Type). Крім максимального використання корисного об'єму всередині кузова, такі моделі мають найнижчий центр тягара, що говорить про максимальну стійкість такого автомобіля.
  2. Напівеліпс. Такі кузови за відсутності автобетонозмішувачів можуть використовуватися навіть для перевезення розчинів та бетону (хоча, це майже вже не робиться, тому що обзавестися міксером вже не проблема). У таких кузовах немає кутів, а отже – вміст кузова не накопичується і тому кузов легко самоочищається. Напівеліптичний кузов має надто високий центр тягара та невеликий корисний об'єм – ці фактори послужили тому, що таку форму більше не випускають через відсутність попиту.
  3. Корито. Конструктори самоскидних кузовів вирішили знайти «золоту середину» між прямокутним кузовом і напівеліпсом, сконструювавши кузов напівкруглого перерізу HP (пер. з англ. Half-Pipe, буквально «напівтруба»). Відсутність прямих кутів, розташовані під нахилом стінки, більш раціонально використовується корисний внутрішній об'єм, відсутність проблем самоочищення – ось основні переваги такої форми кузова.
  4. Ківш.
  5. Совок. Совкова форма відрізняється від ковша піднятою задньою частиною платформи. Така модель, але без заднього борту, характерна для самоскидної техніки, яка використовується в кар'єрах. Специфіка використання такої техніки в кар'єрах така, що дає можливість заплющити очі на такі недоліки конструкції «совка», як:
  • нераціональне використання обсягу
  • великий кут нахилу до 80 градусів, тоді як ковшовий кузов має нахил до 60 градусів
  • велика вага через громіздкість конструкції, створеної з товстостінної сталі для витримування величезних ударних навантажень та постійного стикання з гострими краями породи, щебеню та каміння.

Самосвал - Спецтехника в Украине

Де купити самоскид в Україні?

Самосвал в УкраинеСамоскидний кузов встановлюється на 2-, 3-вісні та багатовісні вантажні шасі або причіпну техніку, причому, самоскиди, самоскидальні причепи та напівпричепи можуть поставлятися вже як готовий виріб із заводів з виробництва вантажних авто, так і є варіант виготовити кузов такої форми, висоти та методу вивантаження, як потрібно клієнту. 

Київський Завод спецтехніки Техкомплект спеціалізується на виготовленні середніх 2-вісних самоскидів та самоскидних причепів із прямокутними кузовами з тристороннім розвантаженням, розрахованих на перевезення 4 т вантажу об'ємом від 5,35 до 10 кубометрів. Кузови від Техкомплект опціонально оснащуються знімними надставними бортами та тентом. Як базові автомобілі використовуються 2-вісні моделі вантажних шасі з повною масою від 7 до 10 т (вантажні автобренди IVECO, МАЗ, ГАЗ, КАМАЗ та ін.). Якщо планується використовувати техніку на бездоріжжі, як базове шасі використовуються повнопривідні автомобілі. Кузова та підйомний механізм кріпляться за допомогою кронштейнів. Як підйомний механізм Техкомплект використовує гідравлічні підйомники, які складаються з наступних елементів:

  • гідронасос, що має привід від роздавальної коробки або електричного двигуна
  • розподільник
  • багатосекційний гідроциліндр.

самосвалы прямой контакт с менеджером

Фото та детальніші характеристики виготовлених моделей від Техкомплект знаходяться в розділі «Самоскиди», а також «Галерея». Під замовлення на виробництві заводу можуть виготовити та виконати монтаж на сумісне шасі будь-які форми та обсяги самоскидних кузовів.

Презентація пропонованих самоскидів знаходиться тут.

самосвал

За запитом покупця кузова в районі примикання до кабіни оснащуються:

  • вертикальним «фартухом», який захищає сипучий вантаж від вивітрювання під час руху
  • горизонтальним «фартухом», який захищає кабіну від попадання сипучого вантажу під час завантаження.

Також налагоджено практику встановлення крано-маніпуляторних установок, що встановлюються між кабіною та кузовом.

Самосвал

Меню

Каталог продукції

Інформація

Зворотній зв`язок

Техкомплект, а/с 19, м. Київ, 03189 info@thk.kiev.ua